lunes, 8 de diciembre de 2014

Relato: Un retorn desde la mort

Hola chifladitos!!! Bueno, aquí os traigo uno de los relatos que he tenido que hacer para clase.... así que para inaugurar esta nueva página os lo dejo :)

Comentad bajo que os parece porfa jajajajaja quiero saber vuestras opiniones :)



Un retorn desde la mort

El meu home y jo vam decidir anar-nos-en de vacances uns dies, ja que la nostra relació estava un poquet en perill per culpa de la infidelitat que va tindre. La meua intenció no era perdonar-li-la, sinò que tenia pensat desde feia ja uns mesos matar-lo, de forma accidental, de camí al camping.

Jo ja ho tenia tot planetjat quan va arribar el dia. Era de matinada, sobre les huit del mati y feia molta frescor… com es nota que s’arribava l’hivern.

Vaig afluixar els frens per tal de que no puguera frenar a la primera curva que vinguera. Jo ja ho tenia tot preparat per tal de que el morguera de forma accidental, i mentre jo haver-me salvat de forma milagrosa.
I així va ocorrer aquell dia de finals de tardor. A la curva on tenia prevista, el dia que tenia previst i a l’hora que tenia prevista va ocorrer el fatal accident, pero jo, es clar, vaig poder fugir.

Anys després la culpa m’atormentava… hi havien senyals de la seua presència per totes parts. En el llibre de Valente que desaparexia y aparexia, en l’olor al seu perfum dins de casa, en un gerro amb flors que em vaig trobar en la cuina de casa, i lo més alarmant era que el meu gos estava boig… actuava com si el meu home estiguera en casa…


I hi estava, i tant que hi estava. El tinc davant meua en la cuina. Sosté un gabinet en la mà. Es clar el que vol fer.

Joven Chiflado.

No hay comentarios:

Publicar un comentario